вівторок, 17 травня 2016 р.

Мій чудовий привид


/думки не Блінчіка/

Часом, в моєму житті зявляються привиди. Вони не брязкають кайданками, не ходять в простирадлах і не лякають людей. Ні добрих, ні злих.


Вони самі по собі люди. Які живуть своїм життям. В інших містах, в інших країнах. Вони ходять на роботу – улюблену і не дуже – і вміють сміятись із будь-яких речей.

Вони не знають, що вони привиди. Здогадуються, але не знають. Привидами вони є лише в моєму житті. І не тому, що перестали існувати в реальному житті. А просто тому, що життя занадто неідеальне, щоб мало окремо відведене місце для всіх присутніх.

Мої люди-привиди майже ідеальні. Можливо, все тому, що цю ідеальність створює час розлуки, який має таку властивість. Час обточує нерівності чи певні розходження. І тоді все стає на свої місця. Деколи, тільки розлука і час по-справжньому зближує.

У мене є кілька таких привидів. Це люди, яких я люблю шалено і безмежно. Незважаючи на те, що наші шляхи розійшлись. І замість того, щоб перетинатись, як раніше, вони просто крокують собі паралельно. Наші зустрічі бувають наскоками і випадками. Кожного разу вони унікальні та яскраві. І кожного разу кожен з нас знає, що ця зустріч стане останньою перед довго-довгою мовчанкою.

Ні, нам не нецікаво спілкуватись. У нас безліч тем для обговорення. Можливо, навіть занадто багато тем, що нас обєднує. І саме це нас і відштовхує. Але тільки для того, щоб потім обднати знову. З одними частіше, з іншими – майже ніколи знову.

Це одні з найцінніших людей в моєму житті. Їм я могла б довірити найбільші скарби свого маленького всесвіту. І це ті люди, які тою, чи іншою мірою вплинули на формування того, якою я є. І найдивніше, я також є їхнім привидом. Для когось більш яскравим, для когось – слабким відголоском з минулого. Але оцей невидимий звязок я боюсь втратити понад усе.

Немає коментарів:

Дописати коментар